اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۵۱۵۰

شریک غم هموطنان عزیزمان در این مصیب بزرگ هستیم

شریک غم هموطنان عزیزمان در این مصیب بزرگ هستیم
سجاد محمدیان، نایب قهرمان بازی‌های پارالمپیک ریو و دارنده نشان نقره ماده پرتاب وزنه، همراه با کمک‌های ارسالی از سوی ورزشکاران پارالمپیکی کرمانشاه و لرستان به مناطق زلزله زده رفت.
۱۹:۲۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۶
وانانیوز|

سجاد محمدیان درباره این اقدام گفت: روز گذشته و در جریان تمرینات تصمیم گرفتیم کمک‌های خود را جمع آوری کرده و به دست مردم آسیب دیده در حادثه زلزله برسانیم. در این اقدام ورزشکاران پارالمپیکی کرمانشاه و لرستان سهیم بودند و با کمک هم مایحتاج ضروری تهیه و بسته‌بندی شد و هم اکنون در حال عزیمت به روستاهای دورافتاده در مناطق مرزی هستیم.

نایب قهرمان پارالمپیک خاطر نشان کرد: اگرچه ممکن است برخی از ورزشکاران جانباز و معلول به خاطر شرایط جسمانی قادر به حضور در منطقه و کمک رسانی به آسیب‌دیدگان نباشند، اما کمک‌های کوچک خود را ارسال کردند تا از این طریق در این مصیبت بزرگ با مردم آسیب دیده همدردی کنند؛ خود را شریک غم هموطنان عزیزمان در این مصیبت بزرگ می‌دانیم. خوشبختانه کمک‌های دولتی و مردمی به مناطق روستایی نیز رسیده و همگی در تلاش هستند تا هر چه سریع‌تر شرایط مردم شریف این مناطق را بهبود دهند.

 

* اختصاص یک روز از حقوق کارکنان فدراسیون جانبازان و معلولین به آسیب دیدگان زلزله

در پی حادثه تلخ زلزله در استان‌های غربی کشورمان، کارکنان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین ضمن عرض تسلیت به بازماندگان داغدیده و مصیبت زده و درخواست موکد از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدگی بیشتر به افراد حادثه دیده، حداقل یک روز از حقوق خود را برای کمک به هموطنان عزیزمان اهدا کردند. از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر مسالت داریم.

«از همه‌ کسانی‌ که می‌توانند به نحوی در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت مؤثر باشند درخواست می‌کنم که به یاری آسیب‌دیدگان بشتابند.»

فرمایش مقام معظم رهبری

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین